تاریخ انتشار: 19 مرداد 1400
بازدید: 9
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
برگزاری نشست دفتر استانداردسازی و نظارت بر طرح های آماری با شرکت های آماری

برگزاری نشست دفتر استانداردسازی و نظارت بر طرح های آماری با شرکت های آماری

نشست دفتر استانداردسازی و نظارت بر طرح های آماری با حضور شرکت های آماری، روز یکشنبه ١٧ مرداد ماه با موضوع اطلاع رسانی استراتژی مرکز آمار ایران برای برون سپاری اجرای طرح های آمارگیری و استفاده از ظرفیت شرکت های آماری به صورت مجازی برگزار شد.

نشست دفتر استانداردسازی و نظارت بر طرح های آماری  با حضور شرکت های آماری، روز یکشنبه ١٧ مرداد ماه  با موضوع اطلاع رسانی استراتژی مرکز آمار ایران برای برون سپاری اجرای طرح های آمارگیری و استفاده از ظرفیت شرکت های آماری به صورت مجازی برگزار شد.

 آرش فاضلی، سرپرست دفتر استانداردسازی و نظارت بر طرح های آماری ، با بیان این نکته که برون سپاری رسالتی است که با هدف کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری بر دوش دولت ها قرار دارد، افزود: هدف از  برگزاری جلسه، هم اندیشی با شرکت های آماری و آشنایی آن ها با مرکز آمار ایران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها است.

فاضلی ضمن اشاره به نحوه درخواست شرکت ها، نحوه امتیاز  دهی به شرکت ها ، نحوه تمدید این امتیاز و ارسال مدارک خود از طریق فرم موجود در درگاه ملی آمار، گفت: بزودی تالار گفت وگو برای هم‌اندیشی با شرکت های آماری و پاسخگویی به سوالات آنها راه اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد هدف ما این است که فرایند تولید آمار را به شرکت ها آموزش دهیم و علاوه بر این، شرکت ها را  مورد ارزیابی  قرار دهیم. فاضلی در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم شرکت‌های آماری که جزو نظام آماری هستند را در روز آمار و برنامه ریزی مورد ارزیابی  قرار دهیم و برترین شرکت های آماری را انتخاب کنیم.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.