تاریخ انتشار: 01 شهریور 1400
بازدید: 4
دسته‌بندی: اخبار آماری

اجرای طـرح‌هـای "جامع بازرگـانی وخدمـات" و طـرح‌هـای "کارگـاهی ویـژه حساب اقمـاری گردشگـری" در سال جاری

این طرح ها از تاریخ ١٣ شهریورماه به مدت ٢٠ روز در سراسر كشور با مراجعه مستقیم آمارگیران به كارگاه و تكمیل پرسشنامه انجام می شود

 

25 Latest Articles

زمان انتشار: ٠١ شهریور ١٤٠٠

آخرین به‌روزرسانی: دوشنبه, ٠١ شهریور,١٤٠٠

بازدید: ١١٠

چاپ

اجرای طـرح‌هـای "جامع بازرگـانی وخدمـات" و طـرح‌هـای "کارگـاهی ویـژه حساب اقمـاری گردشگـری" در سال جاری

 

این طرح ها از تاریخ ١٣ شهریورماه به مدت ٢٠ روز در سراسر كشور با مراجعه مستقیم آمارگیران به كارگاه و تكمیل پرسشنامه انجام می شود.

 

مركز آمار ایران به عنوان متولی اصلی تأمین آمارهای مورد نیاز برنامه‌ریزان، هر سال طرح‌های آماری مختلفی را به اجرا درمی‌آورد كه در همین راستا اجرای طرح جامع آمارگیری از كارگاه‌های بازرگانی و خدمات در دستور كار مركز قرار گرفته است. همچنین برای تامین نیاز وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ٥ فعالیت از طرح جامع جامع بازرگانی و خدمات در قالب یک پرسشنامه مجزا طراحی شده که نتایج آن به حوزه حساب‌های اقماری گردشگری اختصاص می‌یابد.

این طرح‌ برای اولین بار درسال ١٣٩٤ درسطح قسمت اعظمی از كدهای بازرگانی وخدمات اجرا شد و در سال‌های ١٣٩٥و ١٣٩٧و ١٣٩٨ به همین روش به اجرا در آمده است.

اهداف مختلفی در این طرح مدنظر می‌باشد كه از آن جمله می‌توان به تعیین ارزش افزوده، ارزش تشكیل سرمایه ثابت، ارزش مصارف واسطه‌ای، ارزش ستانده، حجم اشتغال، تعداد كاركنان، بهره‌وری نیروی کار، ویژگی‌های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و مشخصات مدیر کارگاه اشاره كرد كه به تفكیك تمامی كدهای طرح قابل انتشار است. 

سمینار آموزشی طرح مزبور در تاریخ ٢و٣ شهریور ماه توسط مركز آمار ایران و به صورت غیر حضوری (مجازی) برای كارشناسان معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها برگزار خواهد شد.

 این طرح از تاریخ ١٣ شهریورماه به مدت ٢٠ روز در سراسر كشور  با مراجعه مستقیم آمارگیران به كارگاه و تكمیل پرسشنامه انجام می شود.

 

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.