در سال ١٣٩٩، شصت و پنج درصد از افراد پانزده ساله و بیشتر حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو بودهاند
طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار از طرحهای آماری جدید مركز آمار ایران است كه با هدف شناخت فعالیتها و رفتارهای فرهنگی خانوارها و استفاده از آن برای برنامهریزیهای فرهنگی كشور طراحی شده است.
این آمارگیری در سال ١٣٩٩، برای افراد ١٥ ساله و بیشتر گونه ای طراحی شده است که نتایج به تفکیک تمام استانها قابل ارایه است. در این آمارگیری به ٤٣٧٠٠ خانوار شهری و ١٨٨٦٠ خانوار روستایی و در کل به ٦٢٥٦٠ خانوار مراجعه شده و اطلاعات مرتبط با حوزه کتاب و نشریات، موسیقی، شبکههای اجتماعی، فعالیتهای ورزشی، تغذیه، سرمایه اجتماعی و ... افراد ١٥ ساله و بیشتر اخذ شده است.
برای مشاهده متن کامل خبر به فایل پیوست مراجعه کنید.